SIKÇA SORULAN SORULAR
BİZE ULAŞIN
0850 250 1794
Her gün 09.00-22.00 saatleri arasında hizmetinizdeyiz.
0850 250 1794CANLI SOHBET
Chat Live
Yardıma veya tavsiyeye mi ihtiyacınız var? Canlı Sohbet yardımı ile Estee Güzellik Uzmanlarımız’dan cildinize Uygun tavsiyeleri alabilirsiniz.
DAHA FAZLA ÖĞREN
Pazartesi-Cuma 10:00 - 22:00
Cumartesi-Pazar 12:00 - 22:00BİZE EMAİL İLE ULAŞABİLİRSİNİZ
BİZE EMAİL İLE ULAŞABİLİRSİNİZ
Destek için lütfen email adresinizi giriniz
EmailMağazalar
Mağazalar
En yakın mağazamızı bulun
Daha Fazla Bilgi
İADELER
ONLINE ALIŞVERİŞTEN ALDIĞIM BİR ÜRÜNÜ KATLI MAĞAZADAN DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?
Online'dan aldığınız ürünlerin iadesi ve değişimi Estée Lauder standlarından yapılamamaktadır.esteelauder.com.tr'den yapmış olduğunuz ürünler için size farklı iade politikaları sunuyoruz. İade ve Değişim Politikalarımızı görmek için Müşteri Hizmetleri bölümümüzü inceleyin.
İADE VEYA DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM?
Online'dan aldığınız ürünlerin iadesi ve değişimi farklı iade politikaları sunuyoruz.
İade ve Değişim Politikalarımızı görmek için Müşteri Hizmetleri bölümümüzü inceleyin.
SİPARİŞLER
SİPARİŞİM NE ZAMAN ULAŞIR?
Sipariş sorgulama sayfasını ziyaret ederek sayfasından siparişlerinizin en güncel durumunu kontrol edebilirsiniz.
esteelauder.com.tr'den yaptığınız online siparişleriniz hakkındaki en güncel bilgiye en kolay ve hızlı olarak bu yolla ulaşabilirsiniz.
Tıklayın Sipariş Durumu e-posta adresiniz ve şifrenizi girmeniz gerekmektedir.
Sipariş özet sayfası güncel ve geçmiş siparişlerinize dair ayrıntılı bilgi özeti çıkaracaktır.Siparişlerinizin gönderimi gerçekleştirildikten sonra sipariş numaranızı görüntüleyebileceksiniz. Siparişinizin takibini, Yurtiçi Kargo'nun web sitesinde sipariş numaranızı girerek gerçekleştirebilirsiniz.
Yurtiçi Kargo tarafından sipariş takip bilgisini sıklıkla güncellenmektedir.
ULASLARARASI SİPARİŞLERİ KABUL EDİYOR MUSUNUZ?
Üzgünüz, esteelauder.com.tr Türkiye dışına gerçekleştirilecek siparişleri kabul etmemektedir.
KREDİ KARITIMI KULLANMAM GÜVENLİ Mİ
Evet. Kişisel bilgilerinizi (isim, adres, kredi kart bilgileri) Ödemeyi tamamlama sırasında belirttiğiniz zaman, bilgileriniz güvenli bir şifreleme ile Web site sunucumuza aktarılır. Estée Lauder Online Güvenlik linkini inceleyebilirsiniz.
BİLGİLERİMİ PAYLAŞMAK İSTEMİYORUM NE YAPABİLİRİM??
0850 250 1794 numaralı telefondan bize ulaşarak sipariş işleminizi gerçekleştirebilirsiniz
İNTERNET TARAYICIM SPAM MAİLLERİ FİLTRELİYOR. BU FİLTRELER, ALMAK İSTEDİĞİM MAİLLERİ DE ENGELLER Mİ?
Evet, engelleyebilir. Internet Servis Sağlayıcınız (ISP) veya E-posta alıcınız e-postaları bloklamak için filtreler kullanıyor olabilir. Bu durum Estée Lauder Online'dan e-posta almanızı etkileyebilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızı düşünüyorsanız, e-posta programınızın yardım bölümüne danışınız veya internet servis sağlayıcınızla iletişime geçiniz. Böylece e-posta bloklama ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz ve Estée Lauder Online'dan gelecek e-postalara ulaşabilirsin.
Sorularınız için 0850 250 1794 numaralı telefondan arayabilirsiniz.
Yararlı olacak bazı bilgiler:
Emailiniz Yahoo ise:
1. E-posta mesajınızı açın.
2. En sağdaki ""Adres Defterime Ekle"" seçeneğini tıklayın.
3. Adres otomatik olarak Yahoo! Adres Defterinize eklenecektir.
Emailiniz Hotmail ise:
1. E-posta mesajınızı açın.
2. Mesaj başlığınızın altındaki ""Adres(leri) Ekle"" seçeneğini tıklayın.
Emailiniz Gmail ise:
1. E-posta mesajınızı açın.
2. Sağ taraftaki ""Adresleri kaydet"" seçeneğini tıklayın.
3. Kaydetmek istediğiniz adresin yanındaki kutuyu seçin. İletişim bilgilerini dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
EMAİL ADRESİMİ DEĞİŞTİRİYORUM. YENİ ADRESİMLE ÖZEL TEKLİFLERİ ALMAYA NASIL DEVAM EDEBİLİRİM?
esteelauder.com.tr'ye kayıt olduğunuz takdirde, kişisel bilgilerinizi değiştirmek çok kolay. Giriş yaptıktan sonra ""Hesabım"" bölümüne tıklayın ve yönlendirmeleri takip edin.
Email adresinizi değiştirmek için tıklayın .
Eğer hala kayıtlı üyemiz değilseniz, maillerimizi almanız için üye olmanızı öneririz. Ücretsiz seyahat boy ürünler ve özel tekliflerimizden haberdar olacaksınız. En son lansmanlardan ve trendlerden ilk sizin haberiniz olsun.
SİPARİŞİM NEREDE?
Sipariş geçmişinize ve durumunuza oturum açarak ulaşabilir ya da 0850 250 1794 numaralı telefondan bize ulaşarak öğrenebilirsiniz
DEĞİŞİM VEYA İADE NASIL YAPABİLİRİM?
Lütden sipariş verdikten 1 saat içerisinde 0850 250 1794 numaralı telefondan bize ulaşın ve yapmak istediğiniz işlem için size yardımcı olalım.
NEDEN EN SEVDİĞİM ÜRÜN ARTIK ÜRETİLMİYOR?
En sevdiğiniz ürünü artık üretmediğimiz için üzgünüz. Bir ürünün satışının sonlandırılmasına ya da yeni bir ürün lanse edilmesine ya da ürünün yeni bir boyutta lanse edilmesine müşterilerin tercihleri ve alışveriş alışkanlıkları göz önünde bulundurularak ülke bazında karar verilir.
Estée Lauder Online Danışmanları ile üretimi sonlandırılmış ürün adı/rengi bilgilerini paylaşarak alternatif ürün önerileri alabilirsiniz.
Aradığınız sorunun cevabını bulamadıysanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
Email formumuza sorunuzu belirterek ya da 0850 250 1794 numaralı telefondan bize direk ulaşabilirsiniz
Ürünlerimiz
FİRMANIZ HAYVAN TESTİ YAPIYOR MU?
Estée Lauder, kozmetik hayvan testlerinin gerekli olmadığına ve dünya çapında ortadan kaldırılması gerektiğine dair güçlü bir inanca sahiptir.
Hayvanlar üzerinde test yapmıyoruz ve şirketimiz, yasaların gerektirdiği şekilde kozmetik ürünler üzerinde hayvan testlerinin yapıldığı ülkelerde değişiklik yapılmasına yardımcı oluyor. Daha fazla bilgi için tıklayınız .
ESTEE LAUDER ÜRÜNLERİNİ NEREDEN ALABİLİRİM?
Size en yakın satış noktasını keşfetmek için Mağaza Bulun’u tıklayın.
ESTEE ÜRÜN GÜVENLİĞİ TESTİNİ NASIL GERÇEKLEŞTİRİYOR?
Tüketici güvenliği her zaman Estée Lauder Şirketleri için öncelikli olmuştur. Bu nedenle, bizim ürün güvenliği testlerimiz toksikoloji, mikrobiyoloji, çevre kimyası, imalat ve mühendislik dahil olmak üzere birçok bilimi ve uzmanların işbirliğini gerektirir. Estée Lauder Şirketleri tarafından pazara getirilen tüm ürünlerin güvenliğini sağlamak adına; içeriklerin korunması ve istikrar, ürün etkinliği ve paketin uyumluluğu gibi fomüllerin ve ambalajın yüksek Şirket standartlarına uygun olmalıdır.
Estee Lauder Şirketleri en gelişmiş laboratuarlarda kapsamlı Araştırma ve Geliştirme ekipleri kullanır. Cilt bakımı ve makyajın daha da gelişerek ilerleyebilmesi için sürekli yeni teknolojilerin araştırılması en öncelikli sorumluluğumuzdur. Araştırma ve Geliştirme departmanımız tedarikçilerimiz ve en önde gelen üniversitelerle çalışarak dermatoloji, cilt yaşlanması ve hücre biyolojisi ile ilgili araştırmalar yürütüyorlar.
Biz ürünlerimizi ve ürün içeriklerimizi hayvanlar üzerinde test etmiyoruz. Ayrıca yasalar gerektirmediği koşulda başkalarından da bizim yerimize test etmelerini istemiyoruz. Son ürünlerimizi gönüllüler üzerinde yapılan klinik testlerle değerlendiriyoruz.
Firmamız 1946 yılında kurulduğu günden bu yana kıskanılacak güvenlik siciline sahibiz. Her zaman temiz, saf ve güvenli olmak üzere son derece kaliteli ürünler üreticeğimizin taahhütünü veriyoruz.
HANGİ ÜRÜNÜN BENİM İÇİN UYGUN OLDUĞUNU NASIL BELİRLEYEBİLİRİM?
Müşterilerimizin kişisel ihtiyaçlarını karşılayacak ürünleri seçmeleri bizim için çok önemlidir. Doğru ürünlerin seçimi Güzellik Uzmanlarımız sayesinde gerçekleşmektedir. Güzellik Uzmanlarımız, cilt tipinizi tek tek tespit edebilmek ve sizin tercihinize göre ürünleri tavsiye edebilmek için özel olarak eğitilmişlerdir. Sizi görmeden size özel servis sağlayamayız. Ürünlerimizden en iyi şekilde fayda sağlayabilmeniz için sizi görmemiz gerekmektedir. Bu nedenle, Güzellik Uzmanlarımızla yapacağınız ücretsiz danışma için, en yakın Estee Lauder standına randevu almanızı öneririz.
FONDÖTEN KODLARINIZIN ANLAMI NEDİR? 2W2 DAWN GİBİ?
İlk üçlü hane tonun yoğunluklarını ifade etmektedir. Estée Lauder tonları 1'den 6'ya doğru sıralamaktadır( En hafiften yoğuna doğru) Harfler ise alt tonları ifade etmektedir; W warm/yellow ve N neutral ifade etmektedir. Son hane ise tonun açık ve koyu olmasını ifade etmektedir; mesela 1numara, 2 numaradan daha açık bir renktir.
FONDÖTENİMİN YOĞUNLUK DERECESİNİ VE ALT TONUNU NASIL BİLEBİLİRİM?
Alt ton cildinizde herhangi bir ürün yokken görünen halidir. Pembemsi bir cildiniz varsa Cool, daha sarı tonlarında bir cildiniz varsa sıcak yani Warm alt tonu fondöten kullanabilirsiniz. Eğer Warm tonlarında olduğunuzu düşünmüyorsanız, muhtemelen Neutral alt tonuna sahipsinizdir.
CİLDİM İÇİN DOĞRU ÜRÜNÜ NASIL BULABİLİRİM?
Estée Lauder altı farklı cilt endişesine göre, özelleştirilmiş cilt bakım sistemleri yaratmıştır. Cildinizle ilgili doğru ürünü bulabilmek için Online Güzellik Uzmanımız ile iletişime geçmek için tıklayın.
RE- NUTRIV VE DİĞER CİLT ÜRÜNLERİNİZİN ARASINDAKİ FARK NEDİR? HANGİ ÜRÜNÜN BENİM İÇİN DOĞRU ÜRÜN OLDUĞUNU NASIL BİLEBİLİRİM?
Estée Lauder ürünlerinin hepsi yüksek performans gösteren ve endişeleriniz için özelleştirilmiş ürünlerdir. Re-Nutriv ise lüks kategorisinde yer alan SuperCremes'in bir serisidir, onarım ve nemlendirme formüllerini bir arada bulundurur. Ürünlerimiz hakkında daha fazla bilgi için, ekranın sağ alt köşesinde bulunan Livechat butonuna tıklayarak Online Güzellik Uzmanı’mız ile iletişime geçebilirsiniz.
AKNELİ VE YAŞLANMIŞ CİLT İÇİN ÖNEREBİLECEĞİNİZ TEK BİR ÜRÜN MEVCUT MU?
Evet. Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle Crème Oil-Free Broad Spectrum SPF15 (Anti-Wrinkle Beautiful Skin Solutions) ve Resilience Lift Firming/Sculpting Face and Neck Crème Oil-free Broad Spectrum SPF15 (Lifting/Firming Beautiful Skin Solutions) bu endişeleriniz için uygun ürünlerdir. Daha fazla bilgi için Online Güzellik Uzmanımız ile iletişime geçin
NEDEN EN SEVDİĞİM ÜRÜN ARTIK ÜRETİLMİYOR?
En sevdiğiniz ürünü artık üretmediğimiz için üzgünüz. Bir ürünün satışının sonlandırılmasına ya da yeni bir ürün lanse edilmesine ya da ürünün yeni bir boyutta lanse edilmesine müşterilerin tercihleri ve alışveriş alışkanlıkları göz önünde bulundurularak ülke bazında karar verilir.
Estée Lauder Online Danışmanları ile üretimi sonlandırılmış ürün adı/rengi bilgilerini paylaşarak alternatif ürün önerileri alabilirsiniz.
NEMLENDİRİCİ KULLANIYORUM, SERUM DA KULLANMALI MIYIM?
Evet nemlendirici kullanmadan önce gündüz ve akşamları serum kullanmalısınız. Serumlar, her zaman daha etkili ve çabuk sonuçlar gösterir. Nemlendirici cildiniz için bir bariyer oluşturur ve cildinizi dış etkenlere korur, bu sayede de yaşlanma belirtilerini yavaşlatır Serum ile de bunu çok daha fazla destekleyebilirsiniz. .Daha fazla bilgi için Online Güzellik Uzmanımız ile iletişime geçin.
GÖZ KREMİNİ ANR EYE SERUM ÜZERİNE KULLANABİLİR MİYİM?
Evet ikisini bir arada kullanabilirsiniz, bu sayede çok daha etkili sonuçlar alabilirsiniz.
ÖZEL MAKYAJ TEKNİKLERİNİ NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?
Esteelauder.com.tr sitemizde Güzellik İpuçları ve videolardan farklı ve trend makyaj teknikleri hakkında bilgi sahibi olabilir ve pratik makyaj tekniklerini öğrenebilirsiniz. Daha detaylı bilgi için Online Güzellik Uzmanımız ile iletişime geçin
ONLINE PARFÜM NASIL SATIN ALABİLİRİM? SATIN ALDIĞIM PARFÜMÜ BEĞENMEZSEM NE YAPABİLİRİM?
Parfüm seçimi kişiye özel bir seçim olduğu için Online Güzellik Uzmanlarımız ile sohbet edebilir , bütün parfümlerimizin içeriği hakkında bilgi sahibi olabilir ve istekleriniz doğrultusunda en uygun parfümü bulma konusunda yardım alabilirsiniz.
NEMLENDİRİCİLERİNİZ SPF İÇERİYOR MU?
Hem güneş koruyucu içeren hem de içermeyen nemlendiricilerimiz mevcut. Sizin için doğru nemlendiriciyi bulmak için Online Güzellik Uzmanlarımızdan yardım alabilirsiniz
HEDİYE VE ONLINE ÖZEL KAMPANYALARINIZ MEVCUT MU?
Evet online özel kampanyalarımız mevcut. Online özel kampanyalarımızdan yararlanmak için email bültenine üye olabilir ya da müşteri hizmetlerinden bize ulaşabilirsiniz.
Kariyer
Estee Lauder'da İş Olanağı Nasıl Elde Edebilirim?
Estée Lauder kozmetik alanındaki başarısını her kadın güzel olabilir inanışıyla elde etmiştir. Bu felsefe halen daha sürdürülmektedir - destekleyici ve evrensel olan bu anlayış markanın mirasının ve değerlerinin temelini oluşturur. Bu anlayış sayesinde güzellik kavramı bir çok farklı şekilde karşımıza çıkmaktadır.
Estée Lauder olarak misyonumuz ve vizyonumuz kadınların günlük görünüşlerine yardımcı olmak ve kendilerini ‘en güzel’ hissetmelerini sağlamaktır. Her gün, her müşteriyle bu vizyonu gerçeğe dönüştüren en güçlü kaynağımız Güzellik Uzmanlarımızdır… Bu yüzden Güzellik Uzmanlarımız bizim için çok önemlidir.
Estée Lauder güzellik sektöründe olağanüstü servis sunan bir markadır. Cilt bakımı, makyaj ve parfümde yüksek performanslı, yenilikçi, modaya uygun ve zamansız ürünler sunar… Estée Lauder gerçek anlamda dünyanın dört bir yanındaki kadınlara kendini adamıştır. Dünya çapında 140 ülkede milyonlarca kadın tarafından sevilen, en çok satan ürünleri ile dünyanın en etkili markalarından biri olmaya devam etmektedir.
Estée Lauder Güzellik Uzmanlarımızın görevi müşterilere mükemmel bir servis sunmaktır. Güzellik Uzmanlarımızın Advanced Night Repair Serum, Double Wear Fondöten gibi en çok satan ürünlere, son çıkan Pure Color trend görünüşlerine ya da Sensuous Nude gibi baştan çıkarıcı parfümlere gerçek anlamda bir tutkusu vardır. Ama her şeyden önce, bütün uzmanlarımız ortak bir inanışı ve arzuyu paylaşmaktadır: bir kadının kendisini iyi ve güzel hissetmesini sağlayabilmek.
Bu nedenle Estée Lauder bütün Güzellik Uzmanlarının potansiyellerini geliştirmeyi ve arttırmayı amaçlar. Sadece güzel görünmenizi ve hissetmenizi değil… aynı zamanda başarılı olmanızı ve hissetmenizi sağlar. Güzellik Uzmanı pozisyonu için Estée Lauder’a başvurmak istiyorsanız, musterihizmetleri@esteelauder.com.tr adresine gönderebilir ya da Estée Lauder Şirketleri insan kaynakları departmanına mail atabilirsiniz.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI - SIK SORULAN SORULAR
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI NEDİR?
Estée E-List Sadakat Programı, güzellikte en iyiye giden yolda en ön sıra biletinizdir. Hollywood’un kendi A-listesi olabilir; ama konu güzelliğe geldiğinde, yer almak istediğiniz tek bir liste var: Estée E-List. Ayrıcalıklara ve karşı konulmazlara anında erişim sağlayın. Puan biriktirin, hediyelerin kilidini açın; her defasında daha farklı ve heyecan dolu ödül ve deneyimlerin tadını çıkarın. Bu daha başlangıç…
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI’NA NASIL KATILABİLİRİM? HERHANGİ BİR ÜCRET ÖDEMEM GEREKİR Mİ?
Estée E-List Sadakat Programı’na (“Program”) https://www.esteelauder.com.tr/ (“Site”) internet adresinden kayıt işlemlerini tamamlayarak katılabilirsiniz. Kayıt işlemlerini tamamlamak için ad, soyad, e-posta adresi ve cep telefonu bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. Belirli ödül ve avantajlardan faydalanmak için doğum tarihi bilgilerinizi de girmeniz gerekmektedir; ancak doğum tarihi bilgileriniz, üyelik için zorunluluk teşkil etmemektedir. Programa katılım ücretsizdir.
BU PROGRAMA KİMLER KATILABİLİR?
Program, 18 yaşından büyük olup Türkiye'de yasal olarak ikamet eden ve geçerli bir e-posta adresi bildiren kişilere açıktır. Gerekli hallerde Program tarafından sağlanan bazı avantajlar hariç, Estée Lauder Türkiye çalışanları da kişisel kullanım ile sınırlı olmak üzere Program’a katılabilir.
ESTÉE E-LIST SADAKAT KATILARAK NEYİ KABUL EDİYORUM?
Estée E-List Sadakat Programı üyesi olarak, Program Şart ve Koşullarını ve yapabileceğimiz herhangi bir değişiklik veya düzenlemeyi okuduğunuzu, anladığınızı ve kabul ettiğinizi kabul etmiş olursunuz. Programın Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamındaki hususları için Aydınlatma Metni’mizi, Açık Rıza Metni’mizi, Elektronik Ticari İleti Metni’mizi ve Gizlilik Politika’mızı inceleyiniz.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI NASIL UYGULANIR?
Estée E-List Sadakat Programı, Estée Lauder ürünlerini internet üzerinden satın alan ve belirli marka deneyimlerine katılan müşterileri ödüllendiren bir bağlılık programıdır. Ödül ve avantajlara sahip olabilen 3 seviye vardır: Blue, Gold ve Diamond.
Estée E-List Sadakat Programı üyeleri, https://www.esteelauder.com.tr/ adresi üzerinden gerçekleştirdikleri tüm geçerli alışverişlerde harcadıkları her 1 Türk Lirası (₺1) (satış vergisi dahil) için 1 puan kazanır. Satın alma işlemlerinizi ve / veya diğer Program faaliyetlerimizi değerlendirme ve ödüllendirme politikamızı değiştirme hakkımız saklıdır.
Puanlar, kaydolduğunuz tarihten itibaren bir yıl boyunca geçerlidir. Bir yılınız dolduğunda puanlarınız sıfırlanır ve yeni puan ve avantajları toplamaya ve yeni ödüllerin kilidini açmaya başlarsınız.
Program, kayıt tarihten başlayarak, geçerli alışverişlerde yıl içinde kazandığınız puan sayısına ve katılım sağlanan etkinliklere göre belirlenen seviyeye dayalı bir programdır. Avantajlar kapsamında 3 ayrı seviye vardır: Blue, Gold ve Diamond. Seviyeler, kayıt tarihi itibariyle https://www.esteelauder.com.tr/ üzerinden yapılan geçerli alışveriş işlemlerine ve etkinliklere dayalı olarak belirlenmektedir. Kaydolduğunuzda, otomatik olarak 1. seviyede (Blue) başlayacak, Estée Lauder tarafından Blue seviye üyelere tanınan ve kaydolduğunuz anda yürürlükte bulunan avantajlardan yararlanmaya hak kazanacaksınız. 8000 ve üzeri puan kazandığınızda, otomatik olarak Gold seviyesine, 25000 ve üzeri puan kazanırsanız, Diamond seviyesine yükselirsiniz. Belirli bir seviyedeki statünüz, o seviyeye hak kazandığınız yıl ve takip eden yıl için geçerlidir. Hak kazandığınız yıldan sonraki yıllarda, o seviyeye hak kazanmak için yeniden yeterli puan kazanmanız gerekmektedir. Örneğin, ilk yılınızda 2. seviye Gold seviyesine ulaşırsanız, ikinci yılınızda Gold seviye statünüzü koruyacaksınız. Ancak, ikinci yıl içinde geçerli alışveriş ve aktivite puanlarınız 8000’den daha az olur ise, üçüncü yılınızda 1. seviye olan Blue seviyeye gerilersiniz.
https://www.esteelauder.com.tr/ adresinden yaptığınız alışverişlerinizin Program kapsamında geçerli sayılabilmesi için, üyelik işlemlerinizi tamamladığınızdan ve alışveriş esnasında hesabınıza giriş yaptığınızdan emin olunuz.
Ayrıca, Gold ve Diamond üyeler promosyon dönemi boyunca belirli aktivitelerle ekstra puan kazanabilirler. Lütfen aktiviteleri tamamlamadan önce Gold veya Diamond üye olduğunuzdan ve hesabınıza giriş yaptığınızdan emin olunuz.
Farklı puan seviyelerinde, Site’de bir satın alma işlemi ile bağlantılı olarak kullanılabilecek ödüllerin kilidini açabilirsiniz. Bu ödüller, bir yıl içinde biriktirdiğiniz puan sayısına bağlı olarak değişkenlik gösterecektir.
Belirli avantajlar ise elde edilen seviyeye bağlıdır ve kullanım anında sahip olduğunuz puanların sayısına bakılmaksızın, bulunduğunuz seviyeye tanımlanan bu avantajlardan yararlanmaya hak kazanırsınız. Bu avantajlar sadece Site üzerinden kullanılabilir.
PROGRAM KAPSAMINDA SAĞLANAN AVANTAJ VE ÖDÜLLER
Şartlar & Koşullar’ın 3.1. maddesinde belirtili haklarımız saklı kalmak kaydı ile sağlanan avantajlar ve ödüller aşağıda listelenmiştir:
SEVİYE 1 – Blue
Estée E-List Sadakat Programına kaydolarak 7999 puana kadar Blue seviyesine erişin.
- Internet üzerinden vereceğiniz bir siparişinizde %20 indirim;
- Doğum günü hediyesi: Doğum günü ayınızda internet üzerinden vereceğiniz bir siparişte %20 indirim (yıldönümü için yalnızca bir kez);
- 1500 TL ve üzeri siparişlerde ücretsiz kargo (sadece internet üzerinden)
- Ürünlere erken erişim (sadece internet üzerinden)
SEVİYE 2 – Gold
Estée E-List Sadakat Programına katılarak ve en az 8000 ila 24999 puan kazanarak Gold seviyesine erişin:
- İnternet üzerinden vereceğiniz bir siparişinizde %20 indirim;
- Doğum günü hediyesi: Doğum günü ayınızda internet üzerinden vereceğiniz bir siparişte %20 indirim (yıldönümü için yalnızca bir kez);
- 1500 TL ve üzeri siparişlerde ücretsiz kargo (sadece internet üzerinden)
- Ürünlere erken erişim (sadece internet üzerinden)
- Ürün önizlemeleri - avant prömiyeri (sadece internet üzerinden etkinlik, promosyon döneminde)
- Bonus puan etkinlikleri (yalnızca promosyon döneminde internet üzerinden)
- Mağaza içi etkinliklere erken erişim (promosyon döneminde)
SEVİYE 3 – Diamond
Estée E-List Sadakat Programına katılarak ve 25000'den fazla puan kazanarak Diamond seviyesine erişin:
- İnternet üzerinden vereceğiniz bit siparişinizde %20 indirim;
- Doğum günü hediyesi: Doğum günü ayınızda internet üzerinden vereceğiniz bir siparişte %20 indirim (yıldönümü için yalnızca bir kez);
- Tüm siparişlerde ücretsiz gönderim (sadece internet üzerinden)
- Ürünlere erken erişim (yalnızca çevrimiçi olarak kullanıma sunuldu)
- Ürün önizlemeleri - avant prömiyeri (sadece internet üzerinden etkinlik, promosyon döneminde)
- Bonus puan etkinlikleri (yalnızca promosyon döneminde internet üzerinden)
- Mağaza içi etkinliklere erken erişim (promosyon döneminde)
Puan Avantajları: Farklı seviyelerde, Site üzerinden gerçekleştireceğiniz internet alışverişiniz ile bağlantılı olarak aşağıdaki puanları elde ettiğinizde, özel Estée E-List Sadakat Programı web sitesinde seçebileceğiniz bir ürünle ödüllendirilirsiniz. Bu ödüller, aşağıda listelendiği gibi, biriktirdiğiniz toplam puana göre belirlenmektedir ve her yıl dönümü için bir kez kullanılabilir.
Puanları güncelleme ve buna göre bildirim yapma hakkımız saklıdır.
7500 puan - ücretsiz ürün
15000 puan - ücretsiz ürün
20000 puan - ücretsiz ürün
30000 puan - ücretsiz ürün
40000 puan - ücretsiz ürün
AVANTAJ VE ÖDÜLLERİMİ NASIL KULLANABİLİRİM / ALABİLİRİM?
Estée E-List Sadakat Programı avantaj ve ödülleriniz, satın alma işleminizle birlikte ödeme sırasında https://www.esteelauder.com.tr/ adresi üzerinden tarafınızca kontrol edilebilir. Kişisel hesabınıza giriş yaptığınızda, listelenen uygun ödüllerinize ulaşabilirsiniz.
PUANLARIMIN HESABIMA GEÇMESİ NE KADAR SÜRER?
https://www.esteelauder.com.tr/ adresi üzerinden gerçekleştireceğiniz alışverişlerinize ait puanlar Estée E-List Sadakat Programı hesabınıza; faturalandırma, ödeme ve teslimat işlemlerinin tamamlanmasından sonra işlenecektir. Geçerli alışverişin ve programla ilgili etkinliklerin güncellenip hesabınıza işlenmesi 15 gün kadar sürebilir.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI YIL DÖNÜMÜ NEDİR, BU BİLGİYE NEREDEN ULAŞABİLİRİM?
Estée E-List Sadakat Programı’na kaydolduğunuz tarihin yıl dönümüdür ve 12 aylık bir döngüde gerçekleşir. Örneğin, 15 Kasım 2020'de katıldıysanız, yıl dönümü tarihiniz 15 Kasım 2021 ve sonraki her yıl 15 Kasım olacaktır.
Yıl dönümü tarihinize https://www.esteelauder.com.tr/ adresindeki Estée E-List Sadakat Programı hesabınızdan ulaşabilirsiniz.
MEVCUT SEVİYEM NEDEN PUANLARIM İLE ÖRTÜŞMÜYOR?
Estée E-List Sadakat Programı üyeliğinizin birinci yılında, seviyeniz o ilk yıl boyunca biriktirdiğiniz puanlarla belirlenir. Yıl dönümü tarihinizin birinci yılından sonra puanlarınız sıfırlanır ve tekrar puan ödülleri kazanmaya başlarsınız. Puanlarınız kullandığınızda azalır ve her yıl yıldönümünüzde sıfırlanırken, içinde bulunduğunuz yıl için seviyeniz, önceki üyelik yılı boyunca biriktirdiğiniz puanlarla belirlenir ve mevcut puan sayınız ne olursa olsun bulunduğunuz seviye avantajlarından yararlanabilirsiniz.
HESAP DURUMUMU, PUANLARIMI VE SEVİYEMİ SİTE ÜZERİNDEN NASIL KONTROL EDEBİLİRİM?
Hesap durumunuzu, mevcut puanlarınızı, seviyenizi ve avantajlarınızı https://www.esteelauder.com.tr/ adresi üzerinden hesabınıza giriş yaparak kontrol edebilirsiniz. Tüm puanlar, siparişiniz gönderilinceye kadar beklemede kalır ve gönderim tarihinde hesabınıza işlenir.
DOĞUM GÜNÜ HEDİYEMİ NASIL ALIRIM?
Estée E-List Sadakat Programı üyesi olarak, doğum gününüzün bulunduğu ay içerisinde, yalnızca bir online siparişte %20 indiriminizi kullanabilirsiniz.
ÜCRETSİZ ÖDÜLÜMÜ NASIL ALABİLİRİM?
Estée E-List Sadakat Programı üyeleri, https://www.esteelauder.com.tr/ adresi üzerinden ücretsiz bir mini ve / veya tam boyutlu ürün satın alma hakkına sahiptir. E-List Sadakat Programı hesabınıza giriş yaparak bu ödülün kilidini açabilirsiniz. Almak için, özel Estée E-List Sadakat Programı sayfasındaki uygun ürünlerden birini seçin ve çantanıza ekleyin. Böylelikle internet üzerinden sipariş ettiğiniz diğer ürünlerle birlikte ürününüzü kargo ile teslim almış olursunuz. Hediyenizi, hesabınızda bulunan bağlılık puanı sayısına göre seçebilirsiniz.
PUAN VE AVANTAJLARIMIN NAKDİ DEĞERİ VAR MI?
Hayır. Estée E-List Sadakat Programı aracılığıyla kazanılan puanların ve avantajların nakdi değeri yoktur, puanlar ve avantajlar devredilemez ve üzerinde hiçbir mülkiyet hakkınız yoktur. Estée E-List Sadakat Programı ödülü olarak alınan ürünler iade edilemez; para veya başka herhangi bir ürün veya puanla değiştirilemez.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI’NDAN ÜCRETSİZ ÖDÜL OLARAK ALDIĞIM BİR ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM VEYA PARA İLE DEĞİŞTİRİR MİYİM?
Hayır. Ödül olarak alınan ürünler (örn. ücretsiz tam ve / veya mini boyutlu ürünler vb.) iade edilemez veya para veya başka herhangi bir ürün veya puan karşılığında değiştirilemez.
HESABIMI VE / VEYA ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI PUANLARIMI, AVANTAJLARIMI BAŞKALARIYLA PAYLAŞABİLİR MİYİM?
Hayır. Hesaplar, Estée E-List Sadakat Programı puan ve avantajları üçüncü kişilerle paylaşılamaz veya birleştirilemez. Sadece ürünler için ödeme yapan üyeler puan ve avantaj biriktirebilir ve bunlardan faydalanabilir.
ÜCRETSİZ STANDART GÖNDERİMİ NASIL ALABİLİRİM?
Estée E-List Sadakat Programı Blue ve Gold seviyelerinde bulunan ve 1500 TL'nin üzerinde sipariş veren üyeler bu siparişlerinde; Diamond üyeler ise her internet alışverişlerinde ücretsiz standart kargoya hak kazanır. Estée E-List Sadakat Programı hesabınıza giriş yaparsanız ve ödeme sırasında "standart" kargoyu seçerseniz, bu avantaj sipariş sürecinizin son adımında otomatik olarak uygulanacaktır.
CİLT BAKIMI VE MAKYAJ HİZMETİNİZ MEVCUT MU?
Cilt Bakımı ve Makyaj Servislerimiz için Estée Lauder Güzellik Uzmanları ile ücretsiz online randevusu oluşturabilir ve size en uygun makyaj görünümünü ve cilt bakım rutinlerini keşfedebilirsiniz. Detaylı bilgi için Online Güzellik Servisleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Ücretsiz randevunuzu almak için hemen tıklayın!
ESTÉE LAUDER İLETİŞİMLERİMİ NASIL YÖNETEBİLİRİM?
Öncelikle, Açık Rıza Metni’mizi ve Elektronik Ticari İleti İzni Metni’mizi onaylamanız halinde sizinle elektronik ortamda iletişime geçilmeye başlanacaktır. İletişim tercihlerinizi https://www.esteelauder.com.tr/ adresi üzerinden hesabınıza giriş yaparak güncelleyebilirsiniz. Tarafınıza iletilen elektronik iletilerde belirtilen adımları takip ederek tarafımızdan size gönderilecek elektronik posta ve SMS’leri almayı dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz ve böylece artık Programla ve pazarlama ile ilgili elektronik posta, SMS gibi ticari elektronik iletileri tarafınıza iletilmeyecektir.
PROGRAMA KATILIRKEN VERMİŞ OLDUĞUM BİLGİLERİ NASIL GÜNCELLEYEBİLİRİM?
Bilgilerinizi https://www.esteelauder.com.tr/ adresinden hesabınıza giriş yaparak, musterihizmetleri@esteelauder.com.tr adresi aracılığıyla Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek veya +908502501794 numaralı telefondan tarafımıza ulaşarak güncelleyebilirsiniz.
ŞİFREMİ UNUTTUĞUMDA NE YAPMALIYIM?
Giriş sayfasında bulunan "Şifrenizi mi unuttunuz?" seçeneğini seçerek şifrenizi kolayca sıfırlayabilirsiniz.
SATIN ALMA VEYA DİĞER AKTİVİTENİN HESABIMA DOĞRU ŞEKİLDE İŞLENMEDİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜMDE NE YAPMALIYIM?
Üyelik hesabınız ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa, lütfen musterihizmetleri@esteelauder.com.tr adresinden veya +908502501794 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz. İletişim, satın alma tarihinden itibaren 30 gün içinde yapılmalıdır.
PROGRAMIN KOŞULLARI NELERDİR?
Program şartlarının tam listesi için lütfen Estée E-List Sadakat Programı’na katılım Şart ve Koşullarına bakınız.
PUANLARIM VE PROGRAMDAKİ AVANTAJLARIMIN SÜRESİ DOLAR MI?
Avantajlar, belirli bir seviyede olduğunuz sürece geçerlidir. Bir seviye aşağı inerseniz, avantajlarınız buna göre değişir.
Yıl dönümü tarihinize göre birinci yılınızdan sonra puanlarınız sıfırlanır ve tekrar puan ve avantajları kazanmaya başlayabilirsiniz. Puanlarınız her yıl, yıldönümünüzde sıfırlanırken, seviye durumunuz, kaç puan kullandığınıza bakılmaksızın, önceki üyelik yılında kazandığınız puan sayısına göre belirlenir. Belirli bir aşamadaki statünüz, o seviyeye hak kazandığınız yıl ve sonraki tam yıl için geçerlidir. Bundan sonra, her yıl bu seviyeye hak kazanmak için yeterli puan kazanmanız gerekecektir. Örneğin, Seviye 2, Gold seviyesine yükselirseniz, ilk yılınızda, ikinci yılınızda Gold seviyenizi korursunuz. Ancak, ikinci yıl içinde alışveriş ve faaliyetler neticesinde 1000 puandan daha az puan kazanırsanız, üçüncü yılınız için 1. seviye olan Blue seviyeye geri dönersiniz.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI ÜYELİĞİM SONLANDIRILABİLİR Mİ?
Evet. Tamamen kendi takdirimize bağlı olarak, programın Estée E-List Sadakat Programı Şart ve Koşullarına veya web sitesi Hüküm ve Koşulları’na uyulmaması dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere herhangi bir üyeliği herhangi bir zamanda feshedebiliriz.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI DEĞİŞTİRİLEBİLİR VEYA SONLANDIRILABİLİR Mİ?
Evet. Tamamen kendi takdirimize bağlı olarak, halihazırda birikmiş olan puanların ve avantajların değerini ve kullanımını da etkileyecek şekilde Estée E-List Sadakat Programını veya bu sadakat programının herhangi bir özelliğini herhangi bir zamanda önceden bildirimde bulunmaksızın iptal edebilir, değiştirebilir, kısıtlayabilir veya sonlandırabiliriz.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI’NDAKİ ÜYELİĞİM SONA ERER VEYA SÜRESİ DOLARSA KAZANDIĞIM ÖDÜLLERE NE OLUR?
Üyeliğiniz sona ererse veya süresi dolarsa, hesabınızdaki puanlar ve avantajlar otomatik olarak sona erecektir. Programın sona erme tarihini üyelerimize bildireceğiz.
ESTÉE E-LIST SADAKAT PROGRAMI ÜYELİĞİMİ NASIL SONLANDIRIRIM?
Artık Programın bir parçası olmak istemediğinize karar verirseniz, dilediğiniz zaman musterihizmetleri@esteelauder.com.tr adresinden Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek, https://www.esteelauder.com.tr/ üzerinden hesabınıza giriş yaparak veya +908502501794 numaralı telefonu arayarak üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
Hala sorularınız mı var? Lütfen musterihizmetleri@esteelauder.com.tr üzerinden veya +908502501794 numaralı telefonu arayarak Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz.